понедељак

Pileci bataci u testu


Da li se cesto uz jutarnju kafu zapitate : "A sta danas da kuvam?",ja redovno.
Otvorim frizider i osmotrim situaciju :)
Ahaaaaaaa danas imam pilece batkove,ali sta sa njima,vecito su to neke kombinacije pohovanja ili u povrcu....
Ukucam u pretrazivacu ,i gledam slike,opet klasika...peceni,pohovani....kad odjednom BOOOM !!!
Pileci batak u testu,kliknem i otvara mi se Gagin blog,slatko se nasmejah i krenuh u iscitavanje :)
Vec sam isprobala recepte sa Grneta ,a u poslednje vreme pretraga me uglavnom vodi do nje...
Gaga rucak je bio fantastican,sem sto sam ja ostala bez krckavog testa :) pokupila mi cerka iz tanjira...




Evo sta vam je potrebno:

4 pileca batka
origano
C zacin za pecenu piletinu
biber
susam (po zelji)
ruzmarin(po zelji)
500gr brasna
2 kasicice soli
ulje
oko 200ml mlake vode
1 jaje


Zacinite batkove C zacinom za pecenu piletinu,dodajte malo bibera,origana ... i ostavite da odstoje dok zamesite testo.

Zamesite testo od 1/2 kg brasna sa oko 200ml mlake vode,dodajte jaje i 2 kasicice soli.Testo podelite na 4 jednaka dela,svako jos malo premesite pa razvucite svaku obgicu tako da na nju mozete staviti batak i umotati ga tako da celo bude prekriveno,a u delu gde se batak spaja sa karabatkom,malo prstom stisnuti kako bi testo bilo skroz prilepljeno za meso,da se prilikom pecenja ne bi otvaralo....




  Upakovane batkove poredjajte u podmazan pleh,ili alufoliju,ja sam imala malo folije pa sam je ostavila za odgore :) to mi je bilo vaznije,a i ovaj pek papir je dobro posluzio :)
Batkove premazite sa malo ulja,po zelji ih mozete posuti susamom,malo ruzmarina,sve zavisi sta volite .

Pleh prekriti alufolijom,i peci batkove pola sata na 180-200 stepeni,moja rerna je "posebna"  sto se tice tih stepeni pa sve pcem na nekoj famoznoj 6-ici...ali to je to :)

Nakon pola sata pecenja,skinite foju i ponovo vratite batkove u rernu na pola sata da se zapeku,nakon toga vratite foliju i opet stavite u rernu na nekih 20-30min.Rucak je gotov....

Mirisi koji se sire tokom pecenja...to se ne moze opisati,morate probati :) a tek kada pocnete da ga jedete...meso mekano,socno,aromaticno,a korica od testa mirisna....

Kada je sve gotovo,ostaviti batkove malo da se prohlade pa iseci gornji deo,ja ga zovem poklopac,i posluziti...




Нема коментара:

Постави коментар