четвртак

Banica

Iskrena da budem nisam se susrela sa banicom do sada....negde sam na facebook-u na statusu videla natpis "Uh kako bih jela sada banicu" , i naravno da sam odmah krenula u istrazivanje...
Uglavnom recepte pretrazujem po slikama,one me prve kupe :)  S obzirom da sam zaljubljenik u pite,pitice i sve sto ima veze sa testom,nisam se mnogo premisljala...recept sam pronasla na blogu Coolinarija .



Evo sta vam je potrebno.

Potrebno:
500gr prosejanog  mekog brasna
1 kafena kasicica soli
oko 300ml mlake vode
1 jaje
oko 150 ggr brasna dok budete razvijali kore

Za fil:
200 gr sitnog sira(ja sam koristila urdu)
 2 jaja
so
6 supenih kasika masti za premazivanje kora i pleha


Ja sam u startu pravila duplu meru  :)  uvek se bojim bice malo  ....

Prosejte brasno,dodajte so ,izmesajte i postepeno dodajte jaje i vodu.Zamesite glatko testo.
Pokrite krpom i ostavite desetak minuta na toplom mestu.Podelite obgu na 8 delova i svaku ponovo premesite,uz dodavanje malo brasna ako vam zatreba zbog lepljenja.
Kada se te ponovili postupak sa ssvakom obgicom,pokrijte ih krpom kako se ne bi susile.Kada budete razvlacili kore nemojte ih dirati rukama,ako je potrebno da ih prenesete na neku drugu radnu povrsinu,namotajte je na oklagiju,i obavezno pospite brasnom kako se ne bi zalepila.U sitan sir dodajte jaja i so po ukusu.
Razvaljajte obgu na pobrasnjavljenom stolnjaku ili krpi sto tanje mozete,premazite ili poprskajte istopljenom toplom mascu,kad god premazujete kore mast mora biti topla!

Koru premazite nadevom od sira,od prilike ce vam 3 kasike biti sasvim dovoljne,rasporedite nadev po kori,preklopite bocne strane,i urolajte koru,ne mora biti jako zarolano,uradite to iz 5-6 prebacivanja dok rolate.

Zamotanu koru formirati u krug ili u puzica,ako redjate u okrugli pleh,svaku narednu koru redjati oko nje stim da krajeve  spojite,kraj jedne i pocetak druge ,da sve izgleda kao da ste rolali jednu koru a ne 8 :)

Tako pripremljenu banicu premazite ostatkom tople masti,peci oko 30-40 min na 200-220 stepeni...meni je rerna na brojke,pa tesko da mogu da se pohvatam sa temperaturom,kod mene je to neka cifra 6...pa odokativno malo samnjim ili pojacam temperaturu :)

Ispecenu banicu sluzite dok je vruca...

A ja cu se sledeci put potruditi da kore budu jos malo tanje :) i bice savrsena

 

Нема коментара:

Постави коментар