четвртак

Njoke od krompira

Uvek sam bila za domace varijante,domace je domace...

Prvi put sam se upustila u pravljenje Njoka(valjusci,nudle) pre neki dan kada je suprug u dnevnim novinama naisao na neki recept,na oko naravno veoma primamljivo....Rano ujutru odovedoh decu u vrtic,zasukoh rukave i krenuh u nove radne pobede....






Potrebno :
oko 700gr krompira
so 
brasno
2 kasike ulja
jaje

Priprema:
Obariti krompir u slanoj vodi,ostaviti ga da odstoji jos malo u vodi a potom ga izgnjeciti,ili propasirati...ostaviti da se malo prohladi i istresti na pobrasnavljenu podlogu,napraviti rupu na sredini i dodati jedno jaje.

Zamesti testo od oko 400 gr brasna....ne mojte odmah posuti svo brasno! Testo ne sme biti ni premekano ni pretvrdo.Kada ste umesili testo,podelite ga na nekoliko delova i od svakog dela urolajte kako bih rekla jednu dugacku zmiju debljine oko 1,5cm i seckajte parcice isto sirine 1 cm.
E sad starije domacice su imale daske sa rebrima preko kojih su valjale testo kako bi dobile finoiisarane njoke...kod mene je ovo saranje malo potrajalo,jer nikako nisam bila zadovoljna :)
U pomoc vam moze priteci viljuska,rende,ili bilo sta sto moze da vam napravi lepu saru na testu....

Gotovo njoke staviti u vrelu vodu da se kuvaju,kako njoke budu gotovo kuvane krenuce da isplivavaju na povrsinu....resetkastom kasikom vaditi gotove njoke i ako ih necete odmah stavljati u neki sos stavljajte ih direktno iz vode iz koje ste je kuvali u posudu sa hladnom vodom!

Kada su njoke potpuno ohladjene ,procedite,i prelite sa  malo ulja i malo ih protresite kako se ne bi slepile jedna za drugu...
Mozete ih sluziti u slatkoj ili slanoj varijanti :)


Ja sam ih tada poslusila uz sos od sampinjona ,a kao slatko,docepali smo se tegle pekmeza od kajsija :)

Нема коментара:

Постави коментар