недеља

IGRAMO SE ,IGRAMO



Bas volim igrice,bilo kulinarske ili neke druge....mozda bi bilo bolje da uplatim Loto,tako kaze bar moja mama....idi uplati loto pise ti u horoskopu dobices...i bila je zena u pravu,dobih zamenu,tj jednu kolonu za Dz

O cemu se radi,stafetu sam preuzela sa bloga Coolinarija,nasla sam se na spisku 11 blogova koje je ona preporucila za igru,shvatila sam to kao poziv na bolje upoznavanje :)

Za pocetak potrebno je zahvaliti se onome ko vas je pozvao u igru(postaviti link ka njenom/njegovom blogu),i opustiti se maximalno,krenite u ovo istrazivanje...za pocetak navedite 11 cinjenica o sebi...odgovorite na 11 pitanja osobi koja vas je nominovala za igru,odabrati odnosno nominovati 11 blogera,sastaviti za njih 11 pitanja i obavestiti ih o igri...

A sada 11 cinjenica o meni:

*Sve vise shvatam da je zivot prekratak ,i da treba da iskorisitim svaku sekundu...
*Trudim se da vise paznje posvetim pravim vrednostima.
*Resena da zivim na selu,ovaj grad me ubija u pojam,mrzim cetiri zida u stanu
*Savladala strah od zubara :) vala lakse me je na porodjaj oterati nego zubaru...
*Posvetila se prirodnom nacinu lecenja,biljke su cudo
*Televiziju ne koristim,sem da zamorim oci pred spavanje...bespotrebno placanje racuna
*Obozavam da slikam,i rodjenoj deci sam dosadila fotogafisanjem
*Strasno sam sentimentalna,filmovi sa takvim scenama nisu za mene :) bez pakovanja maramica
*Prijatelji mi mnogo znace,oni iskreni su uvek tu,oni sto menjaju maske lako skidam sa spiska
*Naucila sam da uvucem svoje rogove,precutim ...
*Mogu da oprostim,ali ne i da zaboravim


Da vidimo koja je pitanja postavila Coolinarija:

Zašto ste otpočeli blogovanje? 
Blogovanjem sam prvi put pocela da se bavim pre jedno par godina...potom su dosla deca,a vrmena jako malo....tako da je on ostao da tapka u mestu,kasnije sam ga obrisala ,ocigledno nisam bila svesna da je food blogovanje ono sto volim i zelim,pa sam samim tim tada blogovanju pridodavala manje znacaja.Sada ga obozavam,volim da podelim ono sto znam i u cemu znam da sam dobra,svako je u necemu donekle dobar.Moja mama cesto sada kaze kako su moje kiflice lepse od njenih a pravimo ih po istom receptu.

Koliko vremena vam oduzima održavanje bloga?
Ja zaista ne znam da li je to tako samo kod mene ili je to tako kod svih,ali kad pocnem da pisem post,stanem procitam,pa sve obrisem,pa obradjivanje slika...proleti vreme...ali ne mogu reci da mi oduzima vreme,jer na blogu sam uglavnom onda kada je mir i tisina ... kad svi spavaju ,verujem da je to vrlo bitna stvar za napredovanje u blogovanju....

Možete li mi reći nešto veliko i istinito o sebi, a da prethodno ne razmišljate šta će ko reći zbog toga o vama?
Uh kako da ne razmisljam, ne mislim da posedujem nesto tajnovito sto bi nekog interesovalo...a da pritom jos bude bombasticno... :/

Da li prvo gledate dobre fotografije ili pročitate tekst na blogu koji posećujete?
Verujem da je fotografija ono sto te prvo privuce,tako da kod mene sigurno to jeste bitna stvar ,ali znam da odelo ne cini coveka,kao sto ni nacifrana torta ne mora iz nutra biti preukusna...mozda gresim ali mislim da sto se tice food blogova fotografija ima veliku ulogu,nisam neki profi fotograf,ali trudimo se koliko toliko da napravim sasvim solidnu fotografiju.

Šta je za vas savremen način komunikacije?
Internet je cudo...

Kako vam delujem? Molim vas, bez ustručavanja...
Kada sam se prvi put ukljucila u igricu Ajme koliko nas je ! Bila si domacica,s obzirom da sam bila novajlija nisam imala pojma koji je princim svega...pratila sam tvoju stranicu i vidim objavljujes pohvaljujes prijavljene recepte...i sad ocekujem moj :) Nema ga :O
Dugo sam se razmisljala sta da ti napisem,jos me je bio strah od tvog odgovora :) Ali lako si sve ispravila...vrlo korektna,pedantna,sto se tice mojeg pogleda na to cime se bavis

Preporučite mi neku knjigu?
Zato sto te volim-Gijom Muso

Koja je vaša omiljena boja i zašto?
Zelena boja je jedna od mojih omiljenih,nekako me to zeleno dize,osecam se bolje...srecnije...
Inace sam vec duzi period crvenokosa,pa volim i taj kontrast,a i oci su mi zelene :)
Ma sva sam zelena hahahah

Da li ste „sam svoj majstor“ i šta najčešće majstorišete po svome?
Da,sam svoj majstor,i navise mrzim kad trebam da cekam na nekog da mi odradi neki poslic /:  jos odmalena vucem tu osobinu
Ne mogu....to nisam ja....dok ne uzmem stavar u svoje ruke nista nisam uradila...ne volim da zavisim od nekog...Majstorisem po celom stanu,jer me ubija ova zatvorenost...i samo gledam kako cu bar nesto da promenim....samo da izgleda drugacije...

 Zamislite, imate mogućnost da otputujete bilo gde! Vi birate...?
Placas kartu?
Vise ni sama ne znam gde covek moze da zivi sigurno,slobodno... kad bih mogla da biram,bio bi to Rio De Janeiro

 Hvala vam. I, recite mi zašto ste pristali da učestvujete u igri?
Citajuci tvoj post,sve je delovalo tako zanimljivo....znas da se prvo kumstvo ne odbija,a meni se ova ideja vrlo dopala,stim  sto sam i o tebi cula nesto vise :)




Ovo su blogovi koje sam odabrala ,samo izvolite :) 

http://slasnoiopasno.blogspot.com/
http://prstohvatsoli.com/
http://damijenestoslatko.dobrahrana.jutarnji.hr/
http://kuharica.kontin.info
http://soibiber.blogspot.com/
http://dzolistic.blogspot.com/
http://ultimativnisastojak.blogspot.com/
http://biftek-i-merlot.blogspot.com/
http://vojvodjanskakuhinja.blogspot.com/
http://charmpam.blogspot.com/
http://vera-mmmmdelicios.blogspot.com/


Pitanja su sledeca:

1.Sta vas je navelo na pisanje bloga?
2.Cemu najvise paznje posvecujete na blogu?
3.Koliko je za vas bitna fotografija ?
4.Vas zivotni moto?
5.Da li je pisanje bloga posao,zadovoljstvo...?
6.Vas omiljeni strani kuvar/ica i zasto?
7.Vas najveci neuspeh u kuhinji ?
8.Da li naziv vaseg bloga ima neku simboliku?
9.Vase misljenje o mom blogu?
10.Da li postoji neki savet za uspesno blogovanje?
11.Sta vas cini srecnim?











Нема коментара:

Постави коментар