петак

Domaca pita savijaca

Pita nije pita ako je ne teglite :)

Secam se kada sam kao klinka trcala za bakom oko stola dok je ona razvlacila kore za domacu pitu savijacu...kada sam se udala kupovala gotove kore...ali kad god bih prosla pored pekare dobila bih takav samar onog divnog mirisa koji vas svaki put mami da udjete u pekaru,pa makar kupili jedno parce savijace iako niste gladni :)
Prosle godine sam se prvi put upustila u ovu avanturu,naravno da nisu bile savrseno tanke kore...ali svaki drugi put kad bih je pravila bile su sve bolje i bolje....









Potrebno:

1kg brasna
1 kasicica soli
1 dc ulja
1 kasicica sirceta
1/2 mlake vode

Zamesiti testo od navedenih sastojaka,ne bi trebali odmah sasuti ceo kilogram brasna,malo po malo.Testo mesite gok ne postane glatko i pocnu se pojavljivati mehurici....Podelite testo na 4 dela,pa svaki premazati sa malo ulja,prekriti krpom i ostaviti da odstoji 20min.
Ne zaboravite da u prostoriji ne sme biti hladno :)

Rasirite stolnjak preko stola,malo ga pobrasnjavite,pa jednu obgu blago razvaljajte oklagijom,a potom zavuci prste ispod testa pa lagono teglite .

Obozavala sam kao klinka gledati kako baka ide oko stola i razvlaci kore za domacu pitu....

Kada ste testo uspeli razvuci toliko da se providi podloga...odsecite zadebljane krajeve .Stavite nadev,ja uglavnom pravim sa sirom,jabukama+ cimet,bundevom+ cimet....moji ne biraju kad je domaca pita u pitanju....a kad zamirise....

Kada ste stavili nadev,zarolajte pitu tako sto cete uzeti stolnjak i uz pomoc njega rolati....prstima to svakako ne biste fino uspeli :)




Нема коментара:

Постави коментар