четвртак

Kelj pupcar u pikantnom sosu

Iskrena da budem ,nisam bas nesto bila luda za keljom....uvek sam isla na to tipa zdravo je cuti i jedi :)
pogotovo kad sam bila na corba dijeti,pa naseckam i kupusa i kelja...sve zivo....bitno da se isplatilo...
Nekako mi je kelj imao jacu aromu od redovnog kuvanog slatkog kupusa....

Pre neki dan,gledam kelj na akciji u radnji...pola dzabe pola za badava,i uzmem...smislicu vec sta cu sa njim...
Lutala ,trazila,i naletim na recept  ovde .
Cim sam videla sliku gotovog jela,kupila me je za sva vremena,i sve one strane misli vezane za kelj su u casu nestale....
Kelj,biber,vlasac,susam,cili sos.....krckava slaninica......dobitna kombinacija !!!




Za ovo putovanje potrebno vam je sledece:

600gr kelja(pupcar)
3 cena belog luka
1/2 kasicice vlasca
1-2 kasike cili sosa
prstohvat tucane ljute paprike
biber
so
ulje
2 kasike brasna
3 kasike kisele pavlake
1 kasicica sirceta
10 snitica pancete ili druge susene slanine( 100gr-200gr)


Postupak:

Kelj operite i ocistite,staviti u vodu i kuvajte dok voda ne pusti kljuc....procedite i ostavite kelj da se prohladi...ako ste u mogucnosti,mozete ga skuvati i na pari.
Dok se kelj hladi,poredjate snitice slanine u pleh koji je oblozen pek papirom,i pecite dok ne porumeni,pazite samo da ne bude na prejakoj temperaturi .... jer ce samim tim i slanina biti gorka ako se prepece...
Ispecenu slaninu ostavite da se skroz ohladi kako biste kasnije mogli da je izlomite...
Iseckajte beli luk, stavite u serpicu sa malo ulja,i napravite zaprsku sa brasnom...dodajte vode toliko da dobijete sos,ni gust ni redak,dodajte sirce,biber,vlasac,cili,papriku i izmesajte.Kada se malo prohladi stavite kiselu pavlaku.Zatim izlomite ili iseckajte na komadice slaninu,vecinu stavite u sos a jedan deo ostavite da pospete od gore na kraju.

Ja sam naknadno sebi preko dodala jos malo cili sosa...Vi sami procenite koliko vam je dovoljno cilija za vas ukus...Ne brinite nije bas toliko ljuto :)


             





Нема коментара:

Постави коментар