четвртак

Bakin 90-ti rodjendan...

12.februar 2013.
Jucerasnji dan ostace mi dugoooooo u secanju,obelezili smo bakin 90-ti rodjendan...
Da da dobro ste procitali,celih 90 godina.
Nedeljama u napred smo se dogovarali,sta je to i kako bi baki mogli da upotpunimo njen veliki dan,sta je to sto ce je usreciti....a sta drugo nego puna kuca njenih najblizih....svi na jednom mestu.Radost,sreca i veliko uzbudjenje....
Sve vreme prisutan je bio i strah i neizvesnost,kako sve organizovati a da baka ne posumlja u nesto i da sve dobro prodje....
s obzirom da je baka celog svog zivota od svoje 13-e godine sila na Pfaff masini,odlucili smo da joj za rodjendan poklonimo istu,ali u sladjem izdanju...nas dve mlade domacice i modni kreator,pa kako da ne uspe :)


























Samo da znate baka nam je i odala tajnu za dug zivot....ali to je tajna :)
sedela je na celu stola,i upijala sve sta se desavalo oko nje....jedini problem je bio sto slabije cuje...al kaze,dok sam vas gledala,vase izraze lica,sve mi je bilo jasno...bili smo ispunjeni...

Secam se kako je pre 6 godina rekla : " samo da dozivim da se rodi ".....nakon godinu dana : "samo da dozivim da trci oko stola ,jos malo pa ce docekati i da krene u skolu :)

Ovo je nasa baka Vidosava sa svojim praunucima,jedan unuk nije na slici,njega smo ostavili u baka servisu :)



Evo i snimka pevanja rodjendanske pesme....mene na snimku nema,neko je morao biti iza fotoaparata,a to sam uglavnom ja....
Kada je dosao momenat da zamisli zelju,moja cerka pozelela joj je da bude balerina :) sve nas je slatko nasmejala .











Нема коментара:

Постави коментар