понедељак

Lisnate rolice sa bundevom

Ovoga puta sam zajedno sa Mihajlom mesila lisnato testo....Podelimo testo,i svako radi svoje,to je jedini nacin na koji mozemo zajedno da mesimo....Maja je ovog puta bila kod bake pa je i situacija bila malo olaksavajuca,borba sa jednim nestaskom  :) podvucem crtu od brasna na stolu,i kazem ovo je moja teritorija hahaaha nemoj da je neko presao :)
Ovako je Mihajlo mesio u svom transu,jedva sam ga posle odvojila od testa...a brasna i testa po celom stanu :) zadovoljstvo mu je bilo da posle usisava svoj haos,a meni jos tezi da mu otmem usisivac...



















Potrebno:

1,5 -2 kg brasna
1 margarin za kolace
so
voda
paketic kvasca
bundeva
cimet
secer po ukusu

Postupak:
Nadev sam napravila od bundeve koja je tezila oko 1-2kg odokativno,svakako i ako ostane nece se baciti...
Izrendati bundevu,i staviti u serpu na sporet da se malo prodinsta,naliti samo 1dc vode,posuti secerom u zavisnosti koliko slatko volite...kada tecnost ispari,bundeva vidno omeksa,posuti kesicom cimeta.i ostaviti da se prohladi.
Potopiti kvasac sa kasikom secera u pola litre vode
Za to vreme prosejati oko kilogram brasna,dodati kasiku  soli,izmesati ,kad kvasac nadodje preliti preko brasna i zamesiti testo.Ostaviti testo da odmori jedno 15min ,prebaciti ga na pobrasnavljen sto i zamesiti,podeliti na dve obge.Razvuci obgu u pravougaonik,da bude debljine oko 5mm,na jednu polovinu narendati margarin pa preklopiti drugom stranom testa...i tako dok imate margarina...razvlaciti i preklapati.Nakon utrosenog margarina razvuci testo i preklapati ga jos par puta...Zatim ga ponovo razvuci u pravougaonik i staviti nadev od bundeve.Ja sam testo razvlacila na stolnjaku kako bih ga mogla lakse urolati...Kada ste vec zamotali rolat,ostavite umotanog u krpi,stolnjaku...i stavite malo u frz kako bi se stegnuo.....Nakon pola sata-sat mozete ga seci na parcice 1cm debljine,redjati na pek papir i peci oko 20-ak min,dok blago ne porumeni.....
Vazno upozorenje,vrlo su zarazni,necete prestati da ih grizkate :)








Нема коментара:

Постави коментар