уторак

Lisnate kesten korpice

S obzirom da sam tek na pocetku pisanja bloga,resih da uplivam u ovo more krupnih riba :) i samo mi u glavi odjekuje : "Ti si samo sitna riba u ovom moru plavom"....al nisam ja za  dzabe jedan rogati ovan ,ja mogu,ja hocu ,ja zelim....
Od uvek sam se vrzmala po raznim blogovima,svaki mi je bio inspiracija za neko novo jelo,neko novo iskustvo....

Prvi put u on line igrici Ajme,koliko nas je!,domacica Nale i njena tema,prava novembarska,neodoljivi Kesten.







Potrebno:
Lisnato testo(ovog puta imala sam kupovno,inace ga sama pravim)
200 gr mesanog mlevenog mesa
300gr ociscenog kestena
glavica crnog luka
300 gr carskih pecuraka (Belgijska carska pecurka)
biljni zacini
jaje


Priprema:
Kestenje sam prvo u rerni malo ispekla,ostavila da se prohlade,ocistila,i potopila u vrelu vodu.
Za to vreme prodinstati crni luk,i iseckane pecurke, mleveno meso.dodati suve zacine(vegeta,beli luk u prah,vlasac).
potopljeni kesten procediti i samleti,meni je u pomoc pritekao blender,tako da sam dobila pastu.
sjediniti samleveno kestenje sa prethodno dinstanom masom.
Razvuci lisnato testo na debljinu 0,5cm i vaditi modlom krugove,velicina krugova varira od kalupa koji imate za mafine...poredjajte lisnate testo u kalupee za mafine tako da ivice testa budu presavijene ka napolje....i zasecite ih...
Napuniti korpice masom,i peci oko 25-30 min dok lisnato testo ne zarumeni...

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11271907/?claim=x4eknvcj3q9">Follow my blog with Bloglovin</a>

2 коментара:

  1. Jako mi se dopada tvoj odabir za ovomesčnu temu. I, korpice izgledaju divno:) A, što se tiče riba i ribica, nemoj nas tako deliti. Sve smo mi, računajući i tebe, koja si na početku ali ćeš nas za tren oka sustići, ribetine:) Dobrodošla, još jednom i hvala što si se pridružila u ovomesečnoj igrici.

    ОдговориИзбриши