среда

Chocolate orange cake

Ko bi rekao da od tako jednostavnih sastojaka i recepta moze da ispadne tako dobra kombinacija...crnca bez jaja sam cesto pravila...ali ni jedan nije bio ovako dobar.
Ja bolji recept nisam u zivotu nasla,osim kod Gage na blogu Moje grne.Gaga duso,HVALA TI....
Recept sam samo malo preokrenula,odnosno izbacila sam bananu a dodala pomorandze :) i krem ,smanjila secer....al u sustini to je to :)




Prethodnog dana sam klincima pravila sok od pomorandze u sokovniku,i sav ostatak mesnatog dela sacuvala u jednoj posudici i sklonila u friz.A kore sam pocela da cuvam jer sam se kanila mesecima da isprobam arancini(i nisam).Tako da sam sve iskoristila za ovaj kolac :)



Potrebno:

1 casa kiselog mleka(180gr)
200 ml mleka
150ml ulja
5 pomorandzi
400gr psenicnog griza
300 gr smedjeg secera
2 kasikice sode bikarbone
4 pune kasike kakaoa
1 kesica vanil secera
7 kasika rendane kore pomorandze(smrznute)

za fil:
600ml mleka
7 kasika brasna
7 kasika secera
7 kasika rendane kore pomorandze(smrznute)
prehrambena narandzasta boja
100 gr margarina ili putera

za glazuru:

10 kasika mleka
malo ulja
150 gr cokolade za kuvanje
5 kasika kakaoa
50gr maslaca


Na samom pocetku izblendirajte pomorandze bez kore...ostavite da se sok ocedi....sok popite :) a mesnati deo ostavite...iskoristicete ga za koru.

Izblendujte ostatak od pomorandze koji se procedio sa kiselim mlekom,prerucite ga u vecu posudu i dodajte ostale sastojke(griz,smedji secer,vanil,kakao...)
Koristila sam okrugli pleh precnika 32cm(jer mi je jedino on dubok).
Premazite ga uljem,pospite prezlama ili brasnom i ulijte smesu.
Pecite na 180 stepeni oko 30-40 min.
Pred kraj zabodite cackalicu kako bi proverili dali je kora pecena.

Skuvajte 600ml mleka i dodajte razmuceno brasno i secer i malo prehrambene narandzaste boje,dodajte u mleko i mesajte dok se fil ne zgusne,u topao fil dodati margarin ili puter,dobro izmiksati,dodati izrendanu koru pomorandze opet malo izmiksati  i staviti na gotovu koru.Ostviti da se sve skupa hladi.

U serpicu sipati malo ulja,dodati izlomljenu cokoladu za kuvanje,maslac,mleko i kakao i zagrejati kako bi se istopilo i sjedinilo....uz stalno mesanje....Kada je glazura gotova preliti je preko fila.Ostaviti kolac da odstoji oko 2 sata a potom uzivati u njemu :)



Нема коментара:

Постави коментар