понедељак

Starinske oblatne

Pre neko vece,bila sam kod komsinice na kafi...radi u bolnici,i komentarise kako su danas za uzinu imali starinske oblatne....koje u bolnicu donosi jedna spremacica,ili se po njenom receptu prave :) .Kaze da je taj dan jurila  raspored dezurstva kako bi saznala koja je zena u pitanju.Skratila sam joj muke i napravila ove starinske oblatne.
S obzirom da mi je hiljadu puta izasla u susret,resih da je iznenadim....bila je i vise nego zadovoljna kada ih je probala....kaze vracaju u detinjstvo :)



Potrebno:
1 pakovanje oblatni
1l mleka
700gr secera
aroma vanile

Postupak:
Staviti u serpu secer i mleko,pa kuvati na tihoj vatri,uz povremeno mesanje....Potrebno je kuvati dok smesa ne poprimi krem boju,i dok se ne pocne zgusnjavati.
Vreme kuvanja je od prilike 1-2 h u zavisnosti masnoce mleka....Ja sam kuvala oko sat ipo,i to mleko kupovno iz kesice,sledeci put kupujem domace :)
Kada smesa promeni boju u karamel,uzmite jednu kasikicu smese pa ostavite da se prohladi,tako cete najbolje znati da li je gustina dovoljna....i da li treba te jos kuvati.

Нема коментара:

Постави коментар