четвртак

Medenjaci

Malo po malo,a ja kod Mile u kuhinju,uvek se nesto nadje zanimljivo i primamljivo,kao i ovi njeni medenjaci.Zima je savrsena za medenjake,cimet,djumbir,karanfilic....mirise.....






Potrebno:

150 gr masti
300gr secera
2 jajeta
2 zumanca
200ml mleka
250 ml meda
2 kasike sode bikarbone
zacin za medenjake
900gr brasna

za glazuru:
2 belanca
11 kasika prah secera


Postupak:

Dobro umutiti mast sa secerom,potom dodati jaja i zumanca.Kada se sve lepo sjedinilo dodati mleko,med i sodu bikarbonu a potom u mesanje dodavati brasno postepeno.Ja sam smesu ostavila na pola sata u frizider a potom pravila kuglice i redjala na pleh oblozen pek papirom.Peci medenjake na 180 stepeni oko 15 min.

Za glazuru umutiti belanca penasto pa dodavati prah secer uz stalno mucenje...glazura treba da je tecna....ohladjene medenjake sam umakala u glazuru i redjala na pek papir i ostavila da se osuse....ja sam pola mase umakala u glazuru a pola sam ostavila bez.Da sam mogla ostavila bi ih da prenoce,al to nije bilo moguce pored mojih ukucana :)
Ostalo je par komada sakrivenih,i oni su mi sutra dan bili savrseni :)




Нема коментара:

Постави коментар